Kaikki kokoelmat
Myyminen
Myy helposti -palvelu
Myy helposti: Myyntituottojen tilittäminen
Myy helposti: Myyntituottojen tilittäminen

Artikkelissa kerromme kuinka myyntituottojesi tilitys tehdään. Tuotot ovat tililläsi 14 arkipäivässä (ma-pe) siirron vahvistamisesta.

S
Tekijä: Support
Päivitetty yli viikko sitten

Siirtääksesi myyntituottoja pankkitilillesi, tulee sinun ensin kirjautua sisään omalle asiakastilillesi ja tehtävä tilityspyyntö sen kautta. Alla kerromme tästä tarkemmin.

Myytyjen tuotteidesi tuotot ovat näkyvissä asiakastilisi alla, kohdassa Rahaliikenne -> Myyntituotot.

Asiakastililläsi näkyvistä myyntituotoista on jo vähennetty Myy helposti -palvelun kustannukset.

Saadaksesi myyntituotot pankkitilillesi, tulee sinun tehdä pyyntö myyntituottojen siirrosta alla olevan ohjeen mukaisesti.

  1. Kirjaudu omalle asiakastilillesi.

  2. Mene vasemmasta reunasta kohtaan "Rahaliikenne" -> "Myyntituottojen siirto tilille".

  3. Kirjoita haluamasi summa.

  4. Kirjoita tilinumerosi IBAN-muodossa.

  5. Kirjoita haluamasi vapaavalintainen viesti tiliotteelle. Viesti on muistiinpano itsellesi, eli sen ei tarvitse sisältää mm. myyntieriä tai asiakastiliäsi koskevia tunnisteita.

  6. Paina Lähetä-painiketta.

  7. Saat sähköpostiisi vahvistusviestin myyntituottojen siirtämisestä.

  8. Klikkaa saamasi sähköpostiviestin vahvistuslinkkiä.

  9. Kun olet vahvistanut siirron, siirrämme myyntituotot pankkitilillesi tavallisesti 30 vuorokauden kuluessa tilisiirtona.

Jos myyntituottotilisi saldo on negatiivinen, et voi tehdä tilisiirtopyyntöä. Myyntituottojen siirto tilille – sivulle voi syöttää tilinumeron ja siirrettävän summan vain silloin, kun myyntituottotili on plussalla.

Näet myyntituottotilisi tapahtumat asiakastilisi kohdassa Rahaliikenne – Myyntituotot.


Usein kysyttyä myyntituottojen tilittämisestä (Myy helposti)

En saanut sähköpostiviestiä vahvistaakseni myyntituottojen siirtämistä! Mitä nyt?

Ei hätää! Tarkista ensimmäiseksi sähköpostistasi Tarjoukset-kansio, roskapostikansio sekä muut alakansiot. Viesti on mitä ilmeisemmin joissakin näistä laatikoista.

Voit myös kokeilla hakea viestiä sähköpostistasi hakusanalla “Vähänkäytetty”.

Esimerkiksi Gmail voi ryhmitellä sähköpostivastaukset yhdeksi keskusteluksi siten, että uusin viesti näkyy alimpana, joten tarkistathan tarvittaessa myös viestiketjut.

Jos viestiä ei vieläkään löydy, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Painoin sähköpostiviestissä näkyvää linkkiä tilityspyynnön vahvistamiseksi. Sain virheilmoituksen “Jotakin meni pieleen vahvistuksen yhteydessä.” Mitä tämä tarkoittaa?

Tuo virheviesti voi mm. tulla, jos verkkoyhteydessä on viivettä tai jos et ole vahvistamisen aikaan kirjautuneena asiakastilillesi.

Meidän asiakaspalvelu mielellään tarkistaa pyyntösi tilanteen halutessasi!

Maksaako myyntituottojen siirtäminen tilille?

Myyntituottojen siirto omalle pankkitilillesi ei maksa mitään.

Alle 10,00 € tilisiirroista veloitamme piensiirtolisää 1,00 euroa.


Sinua saattaisi kiinnostaa myös:

Vastasiko tämä kysymykseesi?