Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatMyyminenUsein kysyttyä - myyjille
Myyminen: Miten jatkan tuotteen myyntiaikaa?
Myyminen: Miten jatkan tuotteen myyntiaikaa?

Tästä artikkelista löydät ohjeet tuotteesi myyntiajan pidentämiseksi.

S
Tekijä: Support
Päivitetty yli viikko sitten

Voit halutessasi jatkaa tuotteesi myyntiaikaa enimmäismyyntiajan (24 viikkoa) täytyttyä. Myyntiajan jatko on 8 viikkoa, jonka jälkeen tuotteen myyntiaika päättyy.

Jatkoajalla tuotteen hinta on se, mihin hinta on jäänyt myyntiajan päättyessä. Myynnin jatkoajalla tuotteen myyntihinta ei enää laske. Kun jatkat tuotteen myyntiaikaa, saat nostettua vielä myyntimahdollisuuksia!

Myyntiajan jatkaminen maksaa 0,50 euroa/tuote.

Voit ostaa myynnin jatkoaikaa tuotteillesi, kun tuotteesi myyntiaika on loppunut. Tuote on Myyntiaika päättynyt -tilassa 14 vrk, jonka aikana voit tehdä tuotteelle haluamasi toimenpiteen. Voit valita oman tilisi kautta ne tuotteet, joiden myyntiaikaa haluat jatkaa.

  • Valitse asiakastililtäsi Myytävät tuotteet -> Kaikki tuotteet

  • Etsi tuotevalikosta tuotteet, joiden myyntiaika on päättynyt. Voit myös hakea tuotteet kirjoittamalla "Tila"-sarakkeen hakukenttään Myyntiaika päättynyt.

  • Klikkaa Toiminnot-sarakkeessa olevaa ”Osta jatkoaikaa”-linkkiä.

  • HUOM! Jos et näe Toiminnot-saraketta, vieritä taulukkoa vasemmalle taulukon alla olevan harmaan vierityspalkin avulla. Mobiililaitteella taulukko liikkuu sormella pyyhkäisemällä.

Maksu tapahtuu myyntitililläsi olevilla myyntituotoilla. Voit lisätä tuotteita jatkoaikamyyntiin vain jos tililläsi on riittävästi myyntituottoja kattamaan jatkoaikamyynnin hinnan (0,50 e / tuote).

Mitä tapahtuu jatkoajan päättymisen jälkeen?

Kun jatkoaika päättyy, saat tehtyä tuotteelle normaalisti takaisinlunastuspyynnön tai voit lahjoittaa sen hyväntekeväisyyteen. Mikäli edelleen haluat jatkaa myyntiaikaa, onnistuu sekin!


hakusanat: myyntiajan pidentäminen, jatkaminen

Vastasiko tämä kysymykseesi?