Kaikki kokoelmat
Myyminen
Usein kysyttyä - myyjille
Myyminen: Tuotteiden hylkääminen
Myyminen: Tuotteiden hylkääminen
S
Tekijä: Support
Päivitetty yli viikko sitten

Tuotteesi voidaan hylätä, mikäli se ei kuulu Vähänkäytetty.fi-palvelussa myytäviin tuotekategorioihin tai ilmoitus ei vastaa yleisiä ilmoitusohjeitamme.

Jotta tuotteet voidaan hyväksyä myytäväksi palvelussamme, tulee niiden olla:

  • Puhtaita (ei tahroja tai pinttymiä)

  • Ehjiä (reikiintynyt, itse paikattu, korjattu tai muuten muokattu tuote ei sovellu myytäväksi)

  • Raikkaan tuoksuisia (tuotteen paha haju johtaa palautukseen ostajan toimesta)

  • Kuulua Vähänkäytetty.fi-palvelussa myytäviin tuotekategorioihin

Mikäli meille lähettämäsi myyntierä sisältää suuren määrän hylättäviä tuotteita, voidaan myös koko myyntierä hylätä.

Mikäli tuotteesi tilana on “Hylätty”, tarkoittaa se, ettei kyseinen tuote sovellu myytäväksi palvelussamme. Tuotetta ei tällöin voida ottaa osaksi myyntierää.


Usein kysyttyä tuotteiden hylkäämisestä

Palautetaanko hylätyt tuotteet minulle?

Mikäli olet valinnut myyntitavaksesi Myy helposti -tavan, olet valinnut tuotteita lähettäessäsi haluatko lunastaa kirppismestarin hylkäämät tuotteet itsellesi 9,90 euron lunastuskulua vastaan vai haluatko meidän hävittävän hylätyt tuotteet puolestasi.

Myy itse -myyntitavassa, mikäli ostaja reklamoi tuotteen, koska todetaan ettei se ole täyttänyt ehtojamme (tarkennettuna yllä), lähtökohtaisesti tuote hävitetään eikä sitä palauteta myyjälle. Mikäli kuitenkin huomaat jonkin tuotteen tulleen hylätyksi, jonka haluaisit lunastaa takaisin, pyydämme sinua olemaan viipymättä yhteydessä meihin. Näin voimme katsoa onko tuotteen lunastaminen takaisin vielä mahdollista.

Vastasiko tämä kysymykseesi?