Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatOstaminenOngelmatilanteet
Ostaminen: Tuliko tilaukseni läpi?
Ostaminen: Tuliko tilaukseni läpi?

Mietitkö onnistuiko tilauksesi vahvistaminen? Lue artikkelista ohjeemme asian tarkistamiseen!

S
Tekijä: Support
Päivitetty yli viikko sitten

Mikäli olet saanut tilauksen tekemisen jälkeen sähköpostiisi tilausvahvistuksen, tarkoittaa tämä onnistunutta tilausta!

Eikö tilausvahvistusta näy? Joissakin tapauksissa tilausvahvistus päätyy sähköpostin suodattimista johtuen Roskapostit- tai Tarjoukset-kansioon. Oletko tarkistanut löytyykö tilausvahvistus jommasta kummasta näistä alakansioista?

Mikäli tilausvahvistusta ei sähköpostistasi kuitenkaan löydy, suosittelemme kirjautumaan asiakastilillesi ja tarkistamaan tilauksesi tilan.


Tilauksen tilan tarkistaminen

  1. Kirjaudu sisään asiakastilillesi

  2. Klikkaa Asiakastili-sivulla kohtaa "Tilaukseni".

  3. Näet tilauksesi riveittäin otsikon "Viimeisimmät tilaukset" alla.

  4. Sarakkeessa "Tila" näet kyseisen tilauksesi tilan.

Mitä tilausten tilat tarkoittavat?

Prosessoidaan = tilauksesi on tullut onnistuneesti läpi ja on käsittelyssä varastollamme. Saat sähköpostitse ilmoituksen, kun tilauksesi on pakattu ja lähtee matkaan sinulle.

Odottava = otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin varmistamme tilauksesi vahvistamisen.

Valmis = varastomme on kerännyt tilauksesi – se on valmis ja matkalla sinulle! Voit seurata lähetyksesi matkaa.

Suljettu = tilauksesi tai osa sen tuotteista on palautettu.

Peruttu = tilauksesi on peruutettu eikä sitä toimiteta.


Teitkö tilauksen kirjautumatta asiakastilillesi? Otathan tällöin yhteyden asiakaspalveluumme tarkistaaksesi tilauksesi tilan.

Vastasiko tämä kysymykseesi?