Kaikki kokoelmat
Myyminen
Myy itse -palvelu
Myy itse: Myymättömien tuotteiden palautus ja lunastaminen
Myy itse: Myymättömien tuotteiden palautus ja lunastaminen

Artikkelista löydät tietoa siitä, kuinka myymättömien tuotteiden palautus ja lunastus takaisin itsellesi tapahtuu Myy itse -palvelussa.

S
Tekijä: Support
Päivitetty yli viikko sitten

Huomaathan, että tuotteita ei voi lunastaa takaisin, mikäli tuotteella on myyntiaikaa vielä jäljellä.

Tuotteiden myyntiajan päätyttyä voit lunastaa myymättä jääneet tuotteet takaisin hintaan 9,90 €. Kulu vähennetään myyntituotoistasi.

Lunastaaksesi tuotteet takaisin, tulee tuotetilana lukea “Myyntiaika päättynyt”. Lunastaminen onnistuu seuraavasti:

  • Valitse asiakastililtäsi Myytävät tuotteet -> Kaikki tuotteet


  • Etsi tuotevalikosta tuotteet, joiden myyntiaika on päättynyt. Voit myös hakea tuotteet kirjoittamalla "Tila"-sarakkeen hakukenttään Myyntiaika päättynyt.

  • Klikkaa Toiminnot - sarakkeessa olevaa ”Lunasta takaisin”-linkkiä.


  • HUOM! Jos et näe Toiminnot-saraketta, vieritä taulukkoa vasemmalle taulukon alla olevan harmaan vierityspalkin avulla. Moniililaitteella taulukko liikkuu sormella pyyhkäisemällä.


  • Takaisinlunastuksesta aiheutuvat kulut (9,90 €) veloitetaan asiakastilillesi kertyneistä myyntituotoista. Kulu on sama (9,90 €) riippumatta palautettavien pakettien määrästä tai myyntierän koosta.

HUOM! Jos tuotteet ovat jo ehtineet siirtyä tilaan "Odottaa siirtoa hyväntekeväisyyteen", mutta haluat yhä lunastaa tuotteet itsellesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Koska takaisinlunastus lähetetään minulle?

Koska tuotteita voi poistua myynnistä eri aikoihin, takaisinlunastettavat tuotteet lähetetään sinulle aikaisintaan kuukauden kuluttua siitä, kun olet tehnyt takaisinlunastuspyynnön. Näin saamme mahdollisimman paljon tuotteita yhteen lähetykseen.

Tuotepalautukset pidentävät tuotteiden myyntiaikaa, joten varoajasta huolimatta kaikki tuotteet eivät välttämättä ehdi samaan lähetykseen.

Vastasiko tämä kysymykseesi?