Kaikki kokoelmat
Myyminen
Myy helposti -palvelu
Myy helposti: Myymättömien tuotteiden palautus ja lunastaminen
Myy helposti: Myymättömien tuotteiden palautus ja lunastaminen

Artikkelista löydät tietoa siitä, kuinka myymättömien tuotteiden palautus ja lunastus takaisin itsellesi tapahtuu Myy helposti -palvelussa.

S
Tekijä: Support
Päivitetty yli viikko sitten

Huomaathan, että tuotteita ei voi lunastaa takaisin, mikäli tuotteella on myyntiaikaa vielä jäljellä.

Tuotteiden myyntiajan päätyttyä voit lunastaa myymättä jääneet tuotteet hintaan 9,90 €. Lähetyskulu vähennetään myyntituotoistasi.

Lunastaaksesi tuotteet takaisin, tulee tuotetilana lukea “Myyntiaika päättynyt”. Lunastaminen onnistuu seuraavasti:

  • Valitse asiakastililtäsi Myytävät tuotteet -> Kaikki tuotteet.

  • Etsi tuotevalikosta tuotteet, joiden myyntiaika on päättynyt. Voit myös hakea tuotteet kirjoittamalla "Tila"-sarakkeen hakukenttään Myyntiaika päättynyt.

  • Klikkaa Toiminnot - sarakkeessa olevaa ”Lunasta takaisin”-linkkiä.

  • HUOM! Jos et näe Toiminnot-saraketta, vieritä taulukkoa vasemmalle taulukon alla olevan harmaan vierityspalkin avulla. Mobiililaitteella taulukko liikkuu sormella pyyhkäisemällä.

  • Takaisinlunastuksesta aiheutuvat kulut (9,90 €) veloitetaan asiakastilillesi kertyneistä myyntituotoista. Palautuvien pakettien määrä tai myyntierän koko ei vaikuta kustannuksiin.

HUOM! Jos tuotteet ovat jo ehtineet siirtyä tilaan "Odottaa siirtoa hyväntekeväisyyteen", mutta haluat yhä lunastaa tuotteet itsellesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Koska takaisinlunastus lähetetään minulle?

Koska tuotteita voi poistua myynnistä eri aikoihin, takaisinlunastus lähetetään aikaisintaan kuukauden päästä siitä, kun olet tehnyt takaisinlunastuspyynnön. Näin saamme mahdollisimman paljon tuotteita yhteen lähetykseen.

Tuotepalautukset pidentävät tuotteiden myyntiaikaa, joten varoajasta huolimatta kaikki tuotteet eivät välttämättä ehdi samaan lähetykseen.

Vastasiko tämä kysymykseesi?