Kaikki kokoelmat
Myyminen
Asiakastili
Myyminen: Asiakastilini on miinuksella, miksi?
Myyminen: Asiakastilini on miinuksella, miksi?

Asiakastilisi voi mennä myös miinukselle. Lue artikkelista mikä tähän johtaa. Palvelun käyttöä voit jatkaa normaalisti!

S
Tekijä: Support
Päivitetty yli viikko sitten

Kun myyt tuotteita palvelussamme, voi asiakastilisi mennä myös miinukselle. Tämä johtuu siitä, että logistiikkamaksu 1,49 euroa / myyntiin perustettu tuote kirjataan tilillesi heti, kun tuote lisätään myyntiin palveluumme. Mikäli tililläsi ei siis ole entuudestaan myyntituottoja riittävästi tai lainkaan, menee tilisi tässä vaiheessa miinukselle.

Kun tuotteita myydään ja tilillesi kertyy myyntituottoja, menee tili jälleen plussalle ja myyntituotot alkavat kertyä.

Mikäli jostakin syystä tuotteidesi myyntituotot eivät riittäisi kattamaan myyntieräsi logistiikkamaksuja, niin ei huolta – emme erikseen peri sinulta miinukselle jääneitä maksuja.


Tilini on miinuksella, voinko jatkaa palvelun käyttöä normaalisti? Julkaistaanko tuotteeni silti myyntiin?

Palvelun käyttö jatkuu täysin normaalisti, vaikka asiakastilisi olisi miinuksella. Myös tuotteesi julkaistaan myyntiin täysin tavanomaisesti!

Asiakastilini on miinuksella vanhasta myyntierästä, voinko myydä kuitenkin lisää?

Tottahan toki! Asiakastilin miinuksia ei peritä toimestamme, mutta ne eivät myöskään nollaannu. Kun siis myöhemmin lisäät uusia myyntieriä ja saat näistä myöhemmin myyntiä, niin vanhat miinussaldot huomioidaan tässä ja ne vähennetään saldostasi.

Vastasiko tämä kysymykseesi?