Jos et ole saanut esimerkiksi tilausvahvistusta, toimitusilmoitusta tai myyntituottojen siirron vahvistuslinkkiä, tarkista seuraavat:

  • Tarkista omalta tililtäsi, että sähköpostiosoitteesi on ajan tasalla kohdasta “Yhteystiedot”.

  • Tarkista sähköpostisi Tarjoukset-kansio ja Roskaposti-kansio! Viesti on mitä ilmeisemmin jommassa kummassa kansiossa.

  • Voit etsiä viestiä myös sanalla "Vähänkäytetty".

  • Esimerkiksi Gmail voi ryhmitellä sähköpostivastaukset yhdeksi keskusteluksi siten, että uusin viesti näkyy alimpana, joten tarkista viestiketjut.

  • Jos viestiä ei vieläkään löydy, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Sähköposti on tärkeää pitää ajan tasalla, jotta saat tilaamasi uutiskirjeet, tietoa kampanjoista ja uutuuksista sekä ilmoitukset tilisi tapahtumista. Tämän lisäksi salasanan unohtuessa sitä ei voi palauttaa sellaiseen sähköpostiosoitteeseen, joka ei ole enää voimassa.

Mikäli sähköpostiosoitteesi tulisi päivittää tai vaihtaa, lähetä meille viestiä. Tämä onnistuu helposti chatissa, joka löytyy sivun oikeasta alakulmasta.

Löysitkö etsimäsi vastauksen?