Kaikki kokoelmat
Myyminen
Myy itse -palvelu
Myy itse: Tuotteiden lähettäminen
Myy itse: Tuotteiden lähettäminen

Artikkelissa kerromme kuinka lähetät ja pakkaat tuotteet myyntiin, kun myyntitapana on Myy itse -palvelu.

S
Tekijä: Support
Päivitetty yli viikko sitten

Artikkelin sisältö


Ennen tuotteiden lähettämistä

Kun olet saanut asiakaspalvelultamme viestin sähköiseen tarkistukseen lähettämäsi myyntierän hyväksymisestä, tulee paketti seuraavaksi toimittaa kuljetukseen. Huomaathan, ettet voi lähettää meille tuotteitasi ennen kuin olet saanut tiedon, että myyntieräsi on sähköisesti tarkistettu ja hyväksytty.

Asiakaspalvelultamme hyväksytyn myyntierän merkiksi saamasi viesti tulee sähköpostitse otsikolla “Tuotteesi on tarkistettu”.

Viesti sisältää Postin sopimustunnuksen. Sopimustunnuksen avulla voit lähettää myyntieräsi varastollemme maksuttomana asiakaspalautuksena. Erillistä lähetysosoitetta et tarvitse, vaan sopimustunnuksen avulla lähetys ohjautuu meille.


Alla kerromme kuinka tätä hyödynnetään myyntierän lähettämiseksi.

Myyntierän pakkaaminen

Varmistathan ennen tuotteiden lähettämistä, että olet pakannut myyntieräsi pakkausohjeidemme mukaisesti.

Suosittelemme pakkaamaan tuotteet kuitenkin aina mahdollisuuksien mukaan yhteen pahvilaatikkoon. Näin tuotteesi tulevat varmasti samalla kertaa myyntiin. Tarvittaessa tuotteet voi pakata myös useampaan laatikkoon tai pakkaukseen.

Miten lähetän tuotteet?

Voit lähettää myyntieräsi meille...

  • POSTIN TOIMIPISTEEN KAUTTA
    Otathan matkaasi sopimustunnuksen, joka on toimitettu sinulle sähköisen tarkistuksen jälkeen sähköpostitse.

  • POSTIN PAKETTIAUTOMAATIN KAUTTA

    Tutustu pakettiautomaatin lähetysohjeisiin täältä.


Usein kysytyt kysymykset

Kuinka pian tuotteet tulee lähettää teille myyntierän sähköisen hyväksymisen jälkeen?

Lähetäthän tuotteet meille 14 vuorokauden sisällä siitä, kun olet saanut viestin myyntierän sähköisestä hyväksymisestä.

Jos tämä aika on ylittynyt, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten voin seurata lähetykseni kulkua teille?

Voit seurata lähetystäsi Postilta saamasi lähetystunnuksen avulla. Lähetystunnus on annettu sinulle paketin lähettämisen yhteydessä.

Mistä tiedän, että olette saaneet pakettini perille?

Kun seurantatietojen mukaan lähetys on palautettu lähettäjälle tai on matkalla kohdemaahan, se tarkoittaa, että lähetys on saapunut varastollemme ja jonottaa julkaisua myyntiin.

Miksi lähetyksenseurannassa lukee, että lähetykseni on palautettu lähettäjälle?

Mikäli myyntieräsi on vasta matkalla meille ja seuranta kertoo lähetyksen olevan palautettu lähettäjälle, etenee lähetyksesi tavanomaisen lähetysprosessimme mukaisesti. Kyse on Postin järjestelmän ominaisuudesta, jolloin pakettisi lähtiessä kohti varastoamme, kirjautuu tällainen käsittelyvaihe Postin tietoihin. Lähetyksesi ei todenmukaisesti ole palautumassa sinulle, vaan matkalla varastollemme!

Milloin lähettämäni tuotteet julkaistaan myyntiin?

Myy itse -palvelussa tuotteet tulevat myyntiin noin kahden viikon kuluttua siitä, kun olet lähettänyt tuotteet meille.

Voiko tuotteet lähettää Matkahuollon tai Budbeen kautta?

Matkahuolto tai Budbee ei kuulu toistaiseksi toimitustapoihimme.


hakusanat artikkeliin: postikoodi, postin koodi, seurantakoodi, lähetyskoodi, pakettikoodi

Vastasiko tämä kysymykseesi?